نمونه متن تبلیغ سخت افزار کامپیوتر

خلاصه
1400/11/13

در این مقاله می خواهیم چندین نمونه تبلیغ جهت خرید و فروش «سخت افزار کامپیوتر» را مثال بزنیم تا از آنها بتوانید استفاده لازم را داشته باشید. از این نمونه متن تبلیغات سخت افزار



نمونه متن تبلیغ سخت افزار کامپیوتر
در این مقاله می خواهیم چندین نمونه تبلیغ  جهت خرید و فروش «سخت افزار کامپیوتر» را مثال بزنیم تا از آنها بتوانید استفاده لازم را داشته باشید. از این نمونه متن تبلیغات سخت افزار کامپیوتر می توانید در سایت های ثبت آگهی سخت افزار کامپیوتر و سایر سایت هایی که می توانید در آن ها تبلیغات سخت افزار کامپیوتر را درج کنید استفاده کنید همچنین شما می توانید از این نمونه متن تبلیغات سخت افزار کامپیوتر در پیج های شبکه های اجتماعی مانند پیج های اینستاگرام کانالهای پیام رسان مانند کانال های تلگرام و واتساپ با کمی تغییر استفاده کنید.

همچنین در پایان این مقاله به شما چندین سایت تبلیغات سخت افزار کامپیوتر و سایت هایی که می توانید به صورت تخصصی درون آنها انواع تبلیغات سخت افزار کامپیوتر را درج کنید معرفی می کنیم.

نمونه تبلیغ سخت افزار کامپیوتر
مثال یک:
فروش فوق العاده سخت افزار کامپیوتر
فروش فوق العاده سخت افزار کامپیوتر با قیمت ارزان و کمترین قیمت ممکن. جهت سفارش انواع سخت افزار کامپیوتر  با شماره تلفن های ... تماس حاصل فرمایید.


مثال دو:
اجرا و فروش انواع سخت افزار کامپیوتر در شهر ...
فروش انواع سخت افزار کامپیوتر از جمله سخت افزار کامپیوتر،فروش قطعات و لوازم جانبی کامپیوترها،سی پی یو،مادربورد،رم،هارد،کیس کامپیوتر،کارت گرافیک،کارت صدا،مودم،کارت شبکه  زیر قیمت بازار ارزان با بهترین کیفیت و قیمت عالی. تلفن پذیرش سفارش: ....


مثال سه:
پخش سخت افزار کامپیوتر (نام برند شما) در ...
پخش سخت افزار کامپیوتر از جمله انواع  سخت افزار کامپیوتر،فروش قطعات و لوازم جانبی کامپیوترها،سی پی یو،مادربورد،رم،هارد،کیس کامپیوتر،کارت گرافیک،کارت صدا،مودم،کارت شبکه در تهران و شهرستان ها با قیمت کف بازار. تلفن سفارش ...


مثال چهار:
فروش سخت افزار کامپیوتر مستقیم و بی واسطه
 فروش سخت افزار کامپیوتر بصورت مستقیم و بدون واسطه بصورت ‌کلی و جزئی. تلفن مشاوره و سفارش ... با خرید انواع سخت افزار کامپیوتر بصورت مستقیم و بدون واسطه سودهای بالایی را هنگام فروش کسب کنید.



مثال پنجم:
خرید و فروش سخت افزار کامپیوتر زیرقیمت
فروش انواع سخت افزار کامپیوتر از جمله انواع سخت افزار کامپیوتر،فروش قطعات و لوازم جانبی کامپیوترها،سی پی یو،مادربورد،رم،هارد،کیس کامپیوتر،کارت گرافیک،کارت صدا،مودم،کارت شبکه و غیره با کمترین قیمت ارسال فوری به سراسر کشور. جهت سفارش با ما در تماس باشید. تلفن: ....


مثال ششم:
سخت افزار کامپیوتر ... (نام کسب و کار خود)
در صورت نیاز به  سخت افزار کامپیوتر  یا  انواع سخت افزار کامپیوتر،فروش قطعات و لوازم جانبی کامپیوترها،سی پی یو،مادربورد،رم،هارد،کیس کامپیوتر،کارت گرافیک،کارت صدا،مودم،کارت شبکه کافی است با ما تماس بگیرید. تلفن.... (پاسخگویی بصورت 24 ساعته حتی ایام تعطیل)


مثال هفتم:
فروش سخت افزار کامپیوتر مستقیم از تولیدی
خرید و فروش سخت افزار کامپیوتر کلی و جزیی با قیمت مناسب و رقابتی ویژه همکاران سخت افزار کامپیوتر با قیمت همکار. تلفن ....

مثال هشتم:
فروش سخت افزار کامپیوتر با قیمت همکار
جهت سفارش سخت افزار کامپیوتر بصورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت همکار با ما در تماس باشید. تلفن سفارش .... جهت مشاوره خرید با استعلام قیمت انواع سخت افزار کامپیوتر را با ما در تماس باشید. پاسخگویی بصورت 7 روز هفته.


مثال نهم:
سخت افزار کامپیوتر بدون واسطه مستقیم از کارخانه
جهت سفارش سخت افزار کامپیوتر و خرید بصورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولید کننده با ما تماس بگیرید. تلفن سفارش ...

مثال دهم:
سفارش سخت افزار کامپیوتر با قیمت کف بازار
جهت سفارش انواع سخت افزار کامپیوتر از جمله سخت افزار کامپیوتر،فروش قطعات و لوازم جانبی کامپیوترها،سی پی یو،مادربورد،رم،هارد،کیس کامپیوتر،کارت گرافیک،کارت صدا،مودم،کارت شبکه و غیره فقط کافی است یک تماس بگیرید. تلفن سفارش ...


معرفی سایت ثبت تبلیغ سخت افزار کامپیوتر
همانطور که در بالا گفتیم در این قسمت می خواهیم چندین سایت را جهت ثبت آگهی فروش سخت افزار کامپیوتر یا سخت افزار کامپیوتر،فروش قطعات و لوازم جانبی کامپیوترها،سی پی یو،مادربورد،رم،هارد،کیس کامپیوتر،کارت گرافیک،کارت صدا،مودم،کارت شبکه به شما معرفی کنیم این سایت ها عبارتند از:


یک: سایت سخت افزاری ها
سایت سخت افزاری ها به نشانی www.SakhtAfzariHa.ir  یک سایت خیلی خوب جهت ثبت آگهی سخت افزار کامپیوتر و  سخت افزار کامپیوتر،فروش قطعات و لوازم جانبی کامپیوترها،سی پی یو،مادربورد،رم،هارد،کیس کامپیوتر،کارت گرافیک،کارت صدا،مودم،کارت شبکه می باشد در این سایت می توانید آگهی های تبلیغاتی خود را به آسانی ثبت کنید و درآمد خود را افزایش دهید. برای شروع کار و ثبت آگهی سخت افزار کامپیوتر از منوی بالای همین سایت روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید و سپس مراحل خواسته شده را تکمیل نمایید. سایت سخت افزاری ها یک سایت تخصصی جهت خرید و فروش  سخت افزار کامپیوتر و سخت افزار کامپیوتر،فروش قطعات و لوازم جانبی کامپیوترها،سی پی یو،مادربورد،رم،هارد،کیس کامپیوتر،کارت گرافیک،کارت صدا،مودم،کارت شبکه است. اگر به دنبال سایت بازار فروش  سخت افزار کامپیوتر و سخت افزار کامپیوتر،فروش قطعات و لوازم جانبی کامپیوترها،سی پی یو،مادربورد،رم،هارد،کیس کامپیوتر،کارت گرافیک،کارت صدا،مودم،کارت شبکه  هستید سایت سخت افزاری ها یک بازار بزرگ خرید و فروش و معامله سخت افزاری ها می باشد.

 در این سایت کلیه کارهای فروش سخت افزاری ها  توسط سایت نوشته می شود. توجه کنید در این سایت طرح های تبلیغاتی وجود دارد که آگهی شما را بهتر نشان می دهد. حتما از این طرح های استفاده کنید چون بسیار تاثیر گذار است. یکی از مزیت های سایت سخت افزاری ها این است که آگهی شما در یک سایت تخصصی تبلیغات سخت افزار کامپیوتر درج خواهد شد. مزیت دیگر سایت سخت افزاری ها این است که آگهی شما بصورت نامحدود و بدون محدودیت زمانی ثبت می شود. یکی از امتیازات دیگر ثبت آگهی سخت افزار کامپیوتر در این سایت این است که متن آگهی سخت افزار کامپیوتر بصورت خودکار توسط کارشناسان سایت نوشته می شود و نیازی نیست روی متن آگهی خود تمرکز کنید. همچنین این سایت مزایای زیاد دیگری دارد که در مقالات بعدی می توانید مشاهده کنید. پیشنهاد ما این است که همین حالا شروع نموده و خودتان را در سایت سخت افزاری ها معرفی کنید.


دیگر سایت های درج تبلیغات سخت افزار کامپیوتر
از سایت های دیگر که می توانید درون آنها انواع تبلیغات سخت افزار کامپیوتر را رایگان ثبت کنید می توان به سایت نت موج نیازمندی های آنلاین به نشانی NetMoj.ir، سایت موج آگهی به نشانی MojAgahi.ir، سایت آبشار آگهی به نشانی AbsharAgahi.ir، سایت آسمان تبلیغ به نشانی AsemanTabligh.ir، سایت نت پسند به نشانی NetPasand.ir و غیره اشاره نمود.


این مطالب برای چه کسانی مناسب است؟
این مطلب برای افرادی مناسب است که به دنبال نمونه متن تبلیغ سخت افزار کامپیوتر، نمونه آگهی تبلیغاتی سخت افزار کامپیوتر، نمونه تبلیغ سخت افزار کامپیوتر، متن آگهی سخت افزار کامپیوتر، متن تبلیغات اینترنتی سخت افزار کامپیوتر، نمونه متن استوری فروش سخت افزار کامپیوتر برای اینستاگرام و شبکه های اجتماعی، نمونه تبلیغات سخت افزار کامپیوتر، تبلیغ برای سخت افزار کامپیوتر و سخت افزار کامپیوتر،فروش قطعات و لوازم جانبی کامپیوترها،سی پی یو،مادربورد،رم،هارد،کیس کامپیوتر،کارت گرافیک،کارت صدا،مودم،کارت شبکه  ، تبلیغ برای سخت افزار کامپیوتر ، تبلیغ فروش سخت افزار کامپیوتر ، تبلیغ کارخانه های تولید سخت افزار کامپیوتر  و غیره می گردند. همچنین برای افرادی مناسب است که به دنبال سایت تبلیغات تخصصی سخت افزار کامپیوتر  و غیره می باشند.

بهترین فروشندگان سخت افزار به ترتیب ستاره در سایت سخت افزاری ها
فروشگاه
خدمات دوربین مداربسته ، دزدگیر ، برق ، کامپیوتر
شهرکرد
09937039773
فروشگاه
تعمیرات کامپیوتر و پرینتر
بوشهر
09172353552
فروشگاه
تعمیرات رایانه ،لب تاپ،چاپگر و اسکنر سیار
ایلام
09182752291
فروشگاه
تعمیر کامپیوتر و لپ‌تاپ.نصب‌ویندوز.شبکه
ایلام
09378699021
فروشگاه
تعمیرات کامپیوتر( سخت افزار و نرم افزار)
کرج
09108664169
فروشگاه
تعمیرات فوق تخصصی موبایل نرم‌افزار وسخت افزار
اصفهان
09222884168


اگر شما هم به کار خرید و فروش سخت افزار و غیره مشغول هستید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه در سایت «سخت افزاری ها» ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید.


تلفن فروشنده های سخت افزار به ترتیب ستاره در سایت سخت افزاری ها
09142737092 (ارومیه)
09228540850 (تهران)
09033066615 (کرج)

سایر مطالب آموزشی سایت سخت افزاری ها :